January 21, 2012

PHOTO DIARY

Wearing// Manhattan x Buffalo Nail Polish, H&M Ring / Zara Heels / essie Nail Polish





Hey guys! Some pics of the last time.. Same color of the nail polish and my ring, love that! I was waering these heels last night. One of my fav essie lacquers for winter. Like it?

__________________


Hey Leute! Ein paar Bilder der letzten Zeit.. Ich habe zufällig die gleiche Nagellack Farbe, wie bei meinem Ring gekauft. Die Kombination empfinde ich als besonders schön! Die Heels habe ich gestern Abend getragen. Ich habe sie vor drei Jahren gekauft, meine ersten von Zara (mittlerweile besitze ich eine kleine Sammlung :)), dementsprechend sind sie ganz schön ausgetreten. Und auf dem letzten Bild seht ihr einen meiner Lieblings-essie-Lacke für den Winter. Gefällt es euch auch?


Follow me on Blogspot or Bloglovin'

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for your lovely comments!
They really make me happy :)
I will answer every question here or on your blog!

♥ Amuna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...