January 27, 2012

THE LOOK - HAPPY




Wearing// ebay blouse / H&M skirt, black bangle, ring and necklace / Mango arm cuff / Babor lipgloss
I'm happy! Because I succeeded my final exam :)! Took these pics on Wednesday.. Do you like them? Oh, by the way, yesterday my GlossyBox arrived. I'll show you the products in the following days.. Have a nice weekend!

__________________


Ich bin soo glücklich! Glücklich, weil ich meine Abschlussprüfung bestanden habe :)! Das war es jetzt endlich mit dem Lernen (zumindest für ein halbes Jahr..). Die Bilder sind am Mittwoch entstanden.. Die Bluse, die ich darauf trage, konnte ich auf ebay für nur 6€ ersteigern! Ach, übrigens, meine GlossyBox kam gestern an. Ich werde euch die Produkte in den folgenden Tagen zeigen.. Wünsch euch ein schönes Wochenende!


Follow me on Blogspot or Bloglovin'

8 comments:

  1. Lovely outfit!
    http://myownsight-flor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. wow, really nice blog:)
    gefällt mir echt gut:)
    dein outfit gefällt mir:))
    hast ab jetzt eine neue leserin,
    ich mache zur zeit eine blogvorstellungsaktion, würde mich sehr freuen wenn du mitmachst:
    http://your-spirit-is-free.blogspot.com/2012/01/hallo-meine-lieben-leser.html

    ReplyDelete
  3. Congrats on the exam!!! And I looooove your cardi!!

    ReplyDelete
  4. Du hast wunderschöne Haare! :) Ah, und danke für deinen lieben Kommentar! Die Bilder habe ich mit Gimp und Photoscape bearbeitet. :)

    ReplyDelete
  5. LOVE that blouse! So beautiful :)

    From Brooklyn with love,

    Jen

    ReplyDelete
  6. Lovely necklace!!

    www.a-phrodite.blogspot.com
    Check out my latest post about Amsterdam Fashion Week.

    x Rick

    ReplyDelete
  7. wow I'm obsessed with that blouse, great blog!

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments!
They really make me happy :)
I will answer every question here or on your blog!

♥ Amuna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...